dodaj do ulubionych   ustaw tę strone jako startowš   napisz do nas!   

OGŁOSZENIE

zamówienie do 14.00 EUR

Przygotowanie i dostarczanie na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem

  Strona główna  |   Urząd Miasta Zakopane  |  nasze miasto  |   Harenda  |  dla rodziców  |  kadra   |  sport  |  galeria  |  linki 


WYNIKI postępowania - zywienie  | 19-12-2013'     

 Zakopane 19.12.2013 r

Informacja
o wynikach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

   Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza  w Zakopanem informuje, że w postępowaniu , którego przedmiotem było: " Przygotowanie i dostarczanie na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem" złożono w terminie dwie oferty :

Oferta nr 1
Pizzeria "Buon Appetito" - Dania na telefon Janusz Pieczara & Natalia Pieczara, ul.Szymony 3a, Zakopane - cena 7.50 zł. brutto za obiad
Oferta nr 2
Prymus Catering Agnieszka i Adam Kołodziejczyk ul. Słoneczna 1, Zakopane , cena 6  zł. brutto za obiad

Dokonano wyboru firmy Prymus Catering Agnieszka i Adam Kołodziejczyk, ul. Słoneczna 1, 34-500 Zakopane

dyrektor szkoły - mgr Piotr Kyc

Wybór oferty nastąpił  zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 14000 euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem nr 5/2010 z dnia 26.07.2010 r.


OGŁOSZENIE - przygotowanie i dostarczanie posiłku |    04-12-2013     

Zakopane 04.12.2013

OGŁOSZENIE

Szkoła Podstawowa Nr 9 im. Jana Kasprowicza  w Zakopanem - w dalszej części oferty zwana zamawiającym -  informuje, że są przyjmowane oferty na:
Przygotowanie i dostarczanie na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem

Specyfikacja zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na przygotowaniu i dostarczaniu na potrzeby stołówki szkolnej gorącego posiłku: obiadu dwudaniowego z kompotem.
  2. Zamawiający planuje, że dziennie należy dostarczyć 45 obiadów. Zastrzega się możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczonych obiadów do 15%. Ilość zamawianych obiadów Zamawiający zgłaszać będzie codziennie Wykonawcy do godziny 9.00.
  3. Obiady należy dostarczać w okresie od 07.01.2014 r. do 27.06.2014r. od poniedziałku do piątku z wyjątkiem okresu przerw świątecznych, dni wolnych od zajęć dydaktycznych ferii szkolnych o godzinie 12. 15.
  4. Wykonawca będzie dostarczał  w pierwszym dniu każdego tygodnia tygodniowy jadłospis do wiadomości Zamawiającego.
  5. Wszystkie posiłki powinny być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa (ustawa z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia łącznie z przepisami wykonawczymi do niej, normy Instytutu Żywienia i Żywności na składniki pokarmowe i produkty spożywcze).
  6. Obiad powinien spełniać następujące warunki ilościowe
    a) zupa: gramatura około 250 ml i kaloryczność około 200 kcal,
    b) drugie danie: gramatura około 500 gram i kaloryczność około 700 kcal,
    c)kompot: gramatura około 200 ml.
  1. Posiłki powinny spełniać następujące warunki jakościowe:
    a) jadłospis ma być urozmaicony: rodzaj potraw nie może powtarzać się w tym samym tygodniu,
    b)w tygodniu obiad powinien być dostarczony przynajmniej 4 razy z drugim daniem mięsnym (z przewagą drobiowego) lub rybnym.
    c) potrawy powinny być lekkostrawne, przygotowane z surowców wysokiej jakości, świeżych, o ograniczonej ilości środków konserwujących lub barwiących,
    d) jadłospis powinien zawierać sporadycznie potrawy smażone,
    e) do przygotowania potraw wskazane jest używanie dużej ilości warzyw, tłuszczy roślinnych, kasz,
    f) szczególnie ważna jest odpowiednia temperatura potraw oraz ich estetyka.
  1. Wykonawca zobowiązany będzie do przechowywania próbek pokarmowych ze wszystkich przygotowanych i dostarczonych posiłków.
  2. Transport posiłków musi odbywać się w termosach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw (termosy powinny być dublowane - przy dostawie obiadu wymieniane pełne na puste) środkami transportu przygotowanymi do przewozu żywności.
  3. Dostarczanie posiłków z miejsca produkcji do pomieszczeń dystrybucji w szkole realizowane będzie przez Wykonawcę na jego koszt.
  4. Zamawiający posiada własną zastawę stołową.
  5. Zamawiający przyjmuje na siebie organizację wydawania posiłków dzieciom korzystającym z usług stołówki szkolnej.
  6. Koszty związane z wydawaniem posiłków, myciem naczyń i sprzątaniem stołówki ponosić będzie Zamawiający - tych kosztów nie należy ujmować do kalkulacji ceny obiadu.

Termin składania ofert: 18.12.2012r. do godziny 13.00.

Miejsce składania ofert: sekretariat Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem, Harenda 21,34-500  Zakopane w godzinach 8.30 - 13.00

Forma składania ofert: pisemnie - osobiście, listem poleconym, faksem.

Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty: cena brutto 1 obiadu, doświadczenie
Informacje szczegółowe na temat zamówienia dostępne są pod nr. tel: 182068277,  lub 604502757.

Wybór oferty nastąpi zgodnie z Regulaminem udzielania zamówień publicznych do kwoty 14000 euro, wprowadzonym Zarządzeniem Dyrektora Szkoły Podstawowej Nr 9 w Zakopanem nr 5/2010 z dnia 26.07.2010 r.




34-500 Zakopane, ul. Harenda21, tel. 18 2068277, fax. 18 2068277
©KYC